!!!! Free Shipping All-Over-India !!!!
!!! Use Coupon Code ( Welcome ) and get 199/-Rs instant Discount !!!
Please or Register to create posts and topics.

Bonus, który zaskoczył mnie w przerwie na kawę

Jestem Dorota, 41 lata, od piętnastu lat pracuję jako pielęgniarka na oddziale internistycznym. Widzę każdego dnia ludzki ból, strach, czasem ulgę, czasem rezygnację. Po powrocie do domu często nie mam siły nawet na własne dzieci, a co dopiero na jakieś emocje. Ten konkretny czwartek był jednak wyjątkowo ciężki – zmarł nasz długoletni pacjent, pan Henryk, który zawsze przynosił nam czekoladki na święta. Wróciłam do domu, zrobiłam herbatę, usiadłam w fotelu i stwierdziłam, że potrzebuję czegoś, co kompletnie wyłączy mi myślenie. Nie serialu, nie książki. Czegoś krótkiego, prostego i bez zobowiązań.

Sięgnęłam po telefon. Mój syn – ten starszy, który studiuje informatykę – zainstalował mi kiedyś kilka aplikacji, mówiąc: „Mamo, to bezpieczne, jak będziesz się nudzić”. Przez tygodnie nie zaglądałam. Ale tego wieczoru przewinęłam ekran i zobaczyłam ikonkę, której nie kojarzyłam. Kliknęłam. Okazało się, że to strona z grami. Nie wiedziałam nawet, kiedy ją zainstalowałam. W rejestracji pomógł mi automatycznie zapisany email. Wpisałam hasło, zalogowałam się i zobaczyłam komunikat: „Masz aktywny vavada bonus online – odbierz teraz”. Nie pamiętałam, żeby go aktywowałam. Ale kto by odmawiał?

Bonus okazał się pakietem darmowych środków – bez depozytu, bez skomplikowanych warunków. 50 złotych na start. Zero ryzyka, zero wpłat. Pomyślałam: nawet jak przegram, to przegram powietrze. A jeśli wygram – kupię coś głupiego tylko dla siebie.